Услуги за бизнеса
Електронна идентификация и подписване в рамките на минути с удостоверителните услуги от БОРИКА
Днес, повече от всякога, бизнесът се нуждае от бързи дигитални решения в ежедневната работа и от надежден начин за идентификация и обслужване на клиенти без физическо присъствие в офис.
Облачните технологични решения на БОРИКА предлагат различни методи на идентификация на клиентите, подписване на документи и бърз достъп до електронни услуги, посредством селфи и заснемане на документ за самоличност.
Правна валидност | Сигурност | Легитимност |
Електронна идентификация
Ключова услуга за привличане на потенциални клиенти от разстояние. Аналог на личната карта.
Представлява онлайн процес, чрез който се проверява предоставената електронна идентичност на физическо лице. БОРИКА в качеството на Доставчик на удостоверителни услуги събира, верифицира и валидира идентификационните данни на физическо лице – клиент на услугата.
Електронната идентификация, предоставена от БОРИКА, може да се осъществи посредством приложението B-Trust Mobile или посредством браузър на компютър или мобилно устройство. Научете повече
ЕЛЕКТРОННО ПОДПИСВАНЕ
Електронното подписване подпомага безхартиените процеси на работа и осигурява бързина при сключването на договори и достъпване на електронни услуги от различен характер.
За да могат клиентите Ви да подписват електронно с облачен КЕП, е необходима интеграция между системите на БОРИКА и Вашите системи за обслужване на клиенти.
ФинансИ от разстояние: ДИГИТАЛНИ УСЛУГИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПАРИТЕ ВИ
Интеграцията на удостоверителните услуги на БОРИКА в онлайн процесите на компаниите от финансовия сектор предоставят възможност за навременно и качествено обслужване на клиентите от дистанция, в съответствие със законовите изисквания.
Удостоверителните услуги от БОРИКА се прилагат при:
Електронна идентификация
Електронната идентификация е процес на използване на данни в електронна форма за идентификацията на физическо лице. Използва се при онбординг на нови клиенти с цел отпускане на кредити, кредитни карти, откриване на банкови сметки, сключване на застраховки и други онлайн услуги. Клиентите бързо, лесно и удобно се идентифицират дистанционно - само чрез мобилен телефон или през специално уеб приложение в зависимост от избраното техническо решение:
- Идентификация през мобилното приложение B-Trust Mobile - предоставя възможност трета страна да идентифицира клиент от разстояние, като получи идентификационни данни за него. Необходимо е клиентът да потвърди през мобилното приложение B-Trust Mobile с вече издадения Облачен КЕП предоставянето на лични данни. В резултат, организацията, която изисква идентификацията от клиента, получава подписано от него Удостоверение за електронна идентичност, съдържаща всички нужни данни. Резултатът от всички проверки и събрани данни в процеса по идентификация се предоставят в автоматизиран формат, подходящ за машинна обработка.
- Идентификация през уеб браузър на мобилно устройство или на компютър - услугата е без аналог на българския пазар към момента. Подходяща е за потребители, които не желаят да се ангажират с притежание на множество приложения от различно естество. Услугата предоставя възможност трета страна да идентифицира клиент от разстояние, като получи идентификационни данни за него. В резултат, организацията, която изисква идентификацията от клиента, получава подписано от него Удостоверение за електронна идентичност, съдържаща всички нужни данни. Резултатът от всички проверки и събрани данни в процеса по идентификация се предоставят в автоматизиран формат, подходящ за машинна обработка.
Отдалечено подписване на документи
- Подписване с облачен КЕП през мобилно приложение B-Trust Mobile - издава отдалечено и предоставя дългосрочно средство за автентикация, което може да се ползва както за целите на конкретната предоставена услуга, така и впоследствие за заявяване на други електронни услуги.
- Подписване с еднократен облачен квалифициран електронен подпис - издава се, след като потребителят е преминал процес на идентификация и се ползва единствено за целите на еднократното подписване на електронни документи, след което не може да бъде използван отново. Освободен е от хардуер, софтуер или каквито и да било други компоненти. Към момента този вид подписване се прилага в проекти с няколко пенсионни компании, като за техните нужди е разработен специализиран уеб портал, който осигурява възможност за електронно генериране и подписване на еднократен електронен подпис.
- Автоматизирано подписване - услугата е механизъм за автоматизирано подписване на документи, без да е необходимо потвърждаването им чрез ПИН код от страна на клиента.
Успешни примери от практиката
БОРИКА и ДЗИ УЕБ идентификация и електронен подпис в застрахователния сектор | Банка ДСК с ново изцяло дигитално решение за бизнеса, базирано на УЕБ идентификация и еднократен електронен подпис от БОРИКА |
Case Study: БОРИКА и ДЗИ - Уеб идентификация и електронен подпис в застрахователния сектор | Case Study: БОРИКА и ДСК - ново дигитално решение за бизнеса |
Демо видео |
B-Trust Mobile можете да изтеглите от:
Заедно от разстояние: ДИГИТАЛНИ УСЛУГИ В ПОЛЗА НА "ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ"
Добавете квалифицирана удостоверителна услуга към Вашата HR система
В съвременния бизнес обменът на документи изисква все по-голям времеви и финансов ресурс за компаниите, а в условията на дистанционна работа води и до затруднение на работния процес.
С добавянето на квалифицирана удостоверителна услуга към Вашата HR система Вие получавате не само удобство, но отговаряте на нормативните изисквания и надграждате още едно ниво на сигурност, това на юридическата валидност на цялата документация - важно предимство при решаване на спорове от правен характер.
Удостоверителните услуги от БОРИКА може да ползвате за:
- Електронно трудово досие
- Онлайн подписване на отпуски
- Онбординг на нови служители
- Автоматично подписване на документи
- Електронен архив на документи
Ползите за компанията от внедряването на удостоверителни услуги от БОРИКА:
- Оптимизиране на процесите по споделяне и подписване на документи, особено в условията на дистанционна работа и привличане на служители
- Улесняване на комуникацията между работодателя и служителите чрез електронна размяна на документи, без ограничение за място и време
- Повишаване ефективността на служителите, независимо дали работят в офиса или от разстояние
- Осигуряване на удобство за служителите в ежедневната работа от разстояние
- Запазване на корпоративните стандарти в трудовия процес
Повече детайли за удостоверителните решения в полза на "Човешки ресурси" можете да откриете в информационната брошура.
Запитване за конкретни услуги можете да направите на имейл: sales@borica.bg.
B-Trust Mobile можете да изтеглите от:
УСПЕШНИЯТ ОПИТ НА БОРИКА С ЕЛЕКТРОННО ТРУДОВО ДОСИЕ
ДЕМО ВИДЕО ЕЛЕКТРОННО ТРУДОВО ДОСИЕ - ФУНКЦИОНАЛНОСТИ В HR СИСТЕМИ, БАЗИРАНИ НА Е-ПОДПИС ОТ БОРИКА
ДЕМО ВИДЕО Автоматизирано подписване с B-Trust Mobile в система за отпуски TimeOff Guru на IBS България
АДМИНИСТРАЦИЯ ОТ РАЗСТОЯНИЕ: Електронни услуги за гражданите и бизнеса
Отдалечената идентификация и подписване се прилагат активно в комуникацията на гражданите с държавната и общинска администрация и предлагат:
- Удостоверяване на самоличност, без физическо присъствие
Спестява време от посещение на държавни и общински институции, предоставящи услуги по електронен път - Лесен достъп до е-услуги
24/7, независимо от локацията и работното време на организациите - Дистанционно подписване и изпращане на документи
Бърз и удобен онлайн процес, при който документите се подписват и изпращат за секунди, а отсрещната страна ги получава незабавно
По електронен път може да се заявява:
- Издаване на лични карти и паспорти на български граждани
- Електронни свидетелства за съдимост
- Заявление и регистрация на търсещи работа лица
- Отпускане на месечни помощи за дете до завършване на средно образование
- Заявление за отпускане на еднократна помощ за ученици, записани в първи клас
- Отпускане на месечна целева помощ при обявено извънредно положение или обявена извънредна епидемична обстановка
- и още много други е-услуги и справки.
Електронни услуги могат да се ползват чрез:
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги на „Държавна агенция електронно управление“ - Моето пространство
- Портал за електронни административни услуги на МВР
- Портал за електронни услуги на НАП
- Портал Акстър с включени е-услуги на над 50 общини
- Единен портал за заявяване на електронни административни услуги на Агенция по вписванията
Ако желаете да получите повече информация за нашите услуги, можете да направите запитване и наш служител ще се свърже с Вас.
B-Trust Mobile можете да изтеглите от: